donderdag 28 november 2013

Vandaag bij mij :o)

 
Deze donderdag ...
 
 
 
Koffiemokken klaarzetten ...

 
 
een gezellig kaarsje aan ...
 
 
(De laatste blok zit aan de pine-apple-lap :o)
nu de andere randen nog  ...)
 
 
Nee ik laat deze (onaffe kerst Quilt niet liggen ;o)
 
 
Eerst nog fijn verrast in mijn schoen door de Sint :o))
post-pakje ophalen bij de buren ;o)
 
 
 
Door een (ouder nummer van de) Simply Vintage ...
 
Maar voor mij de eerste die ik in mijn handen heb :o))
 
Wat een mooi en heerlijk
 
 'weg-droom-ideeen-wil-ik-maken-blad
 
... zeg ;o)
 
 
 
 
De lieve ruitjes stof van mijn verlanglijstje ...
is al als eerste ; ..."de klos":o)
 
 
 
 
en Dora bracht heel lief ...
gekregen stofjes mee van lang geleden :o)
 
(alleen maar leuk !!!)
 
 

Lief toch ...
 
de zachtgele stof met de roosjes en licht blauwe bloempjes :o))



zo zie je ...
ook de Vingerhoedjes worden niet vergeten :o)
 
 
 
Dora


 
kan de konijntjes met de armen vol worteltjes ...
uit hetzelfde Simply Vintage blad ...
niet weerstaan ...
 
( ben benieuwd hoe ze gaan worden :o))!!
 
 
 
 
Zo ging de ochtend weer veeeel te snel ;o)
 
Bedankt nog hoor Dora ;o) !
 
 
Groetjes,
Simone













 

6 opmerkingen:

jolanda zei

Wat is die pine-apple leuk!! Die zou ik ook wel eens willen maken... gewoon lekker met de machine want daar is het vast een heel geschikt patroon voor.
Je hebt het al leuk winters ingericht zie ik. Mooie vloer heb je trouwens! ;-)

Ans zei

Wat een leuke dingen allemaal, en heel verleidelijk om er gelijk aan te beginnen.

Monica zei

Wat ziet dat er weer gezellig uit en wat laat je mooie werken zien

Supergoof zei

wat een heerlijke foto's!!!!!
veel plezier!
:o)

Nardy zei

Wat wordt je pine apple mooi!

Carmen María zei

Perfect fabric choices
:0)) Really interesting! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...