vrijdag 10 juni 2016

Nog twee ...

Vingerhoedjes dan is er weer een rij vol :o))



nu ik weet dat zelfs 
twee per keer 
( of vijf of tien of 20 ...;o)



toch 
als  'zomaar...opeens'


zo'n groot lappie
Vingerhoedjes bij elkaar worden ...


ben ik blij met
ieder Vingerhoedje !

om weer naar te kijken als er weer een 
nieuw lapje ...
gekregen, gekocht uitgezocht bij komt ...


die-ik-nog-niet-had
kleurtjes, patroontje-bloemetjes-balletjes-streepje
etc... :o))


de Vingerhoedjes blijven leuk 
voor 
ook voor het maken van foto's ;o)


ook voor 'k- heb- eigenlijk- geen -tijd'...
momentjes ...


of eventjes een dutje voor Bear ;o)

Fijn Weekend !
Simone

7 opmerkingen:

Tilly zei

Dat zijn heel wat vingerhoedjes aanelkaar. Wordt erg mooi.
Groetjes Tilly

Karen zei

Oh so many pretty reds in your tumbler quilt. I like the quilt very much.

Quilting moesje zei

Thanks Karen
The timbres maken me happy every stich I make too :0))

Quilting moesje zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Quilting moesje zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Conny's-blog zei

Prachtig je vingerhoedjes quilt zeg.............liefs.Conny

Wilma Kuin zei

Prachtig!! Ik moet ook maar weer wat eraan zetten,..
Het blijft een prachtige quilt,..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...