vrijdag 26 augustus 2016

Vakantie (lapjes)huis:o)

Na 5 jaar kamperen met de tent
dit jaar een week een huisje gehuurd.
( na dus de twee fijne weken in het huis in de polder bij de molen)
We wisten niet hoe Bear zou zijn 
nu hij ruim een half jaar is.
En in de puber fase ;o)


In de tent had waarschijnlijk toch wel gegaan
maar in een vreemde omgeving gedroeg hij zich 
wat waaks :o)
dus toch wel een goed idee nog niet op een camping...
Daar hoort hij nog meer (vreemde) geluiden e.d.


Na een paar dagen kwam ik er pas achter ! :o))
toen we op google maps naar dichtstbijzijnde
 quiltwinkels gingen zoeken (o)

nu wel dichtbij te vinden was !



dus wilde ik natuurlijk zo snel mogelijk een bezoekje brengen !
Samen met DH.

Die zomaar meeging en binnen bleef  :o)) ;o)

( vind je deze quiltwinkel wel leuk ...?? )



eerst fijn en zo hartelijk ontvangen door Dorry's moeder :o))
en toen koffie met Dorry ( aan het werk van tekenen van 365 blokken quilt;
als ik dat goed onthouden heb ;o)
gezellig aan tafel.
Het kleine quiltje in het theeblad
en andere lieve kleine quiltjes ...

Waarom heb ik zelf nog nooit zo'n lief klein quiltje gemaakt ...
Ik kan het je ook niet vertellen ...
Misschien helpt deze dag in deze winkel 
om er gewoon aan te beginnen !



Ik heb wel de theemuts van quiltblokken 
aan elkaar gemaakt 
maar dat ging zomaar zonder planning.
De blokken waren bedoeld voor een grote quilt ...



dus eigenlijk
moet -ik-ge-woon-quilt-blokjes maken (o)



van dichtbij 
MOOI !
de mysteryquilt van Dorry



zo in het echt  :o)))



o...
en de bridgewater bekers :o))
De puppy beker heb ik
met moeite toch maar laten staan ;o)

Maar ...



lapjes en de leuke huizen(tocht)rij-rol
patroon van BOBBIN en lapjes kant -en -klaar
kon ik niet bij Dorry in de winkel laten !



en buiten in de tuin bij het huisje
( in de plaats Plasmolen)
Waar we (toen pas)  voor de tweede dag heerlijk
buiten konden zitten in het zonnetje :o))


moesten er natuurlijk gelijk Vingerhoedjes 
uit de lapjes geknipt worden !



Dit was een heerlijke winkel gezellige mensen snoeperige en 
lieve lapjes buiten in het zonnetje dag (o) !!!
:o)))

wordt vervolgd 

Groetjes,
Simone




5 opmerkingen:

Ineke zei

Jippie, ik ga a.s. woensdag met nog 3 dames naar Dorry, verlang er toch wel erg naar!!!

Quilting moesje zei

O leuk :0))
Ik zou zo weer willen en met jullie meegaan !!!

Quilting moesje zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
frameless mind zei

Wat leuk om te ontdekken dat er een quiltwinkel in de buurt van je vakantieadresje zit. Daar zou ik ook niet aan kunnen weerstaan!! Nieuwe stofjes voor nieuwe vingerhoedjes! LEUK!!
Groetjes, Liliane

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Schattig, die quiltwinkel. Mooie stofjes heb je gekocht. En meteen aan het werk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...