woensdag 6 december 2017

December :o)



Pakjesavond weer voorbij,





De klosjes 
komen regelmatig
uit de mand ...


om weer nieuwe klosjes
erbij te krijgen :o)





Maandag 4 december
werd Bear alweer 2 jaar !





                                             


 Het blok waar ik alweer een tijd geleden een
zwart 'labje' op had geapliceerd 
werd gisteren eindelijk
met andere blokjes een klein quiltje :o)
Vandaag wil ik hem gaan dubbelen en quilten :o)


Maar eerst eventjes de klosjes aan jullie
 laten zien !



Groetjes,
Simone

7 opmerkingen:

frameless mind zei

Er liggen weer héél lieve lapjes klaar voor nieuwe klosjes. En zo wordt de top steeds groter en groter. En Bear die al 4 jaar geworden is. Ook voor honden vliegt de tijd -:)!!
Veel plezier met het doorquilten van dit lieve quiltje!
Groetjes, Liliane

Quilting Moesje zei

Oeps Liliane ;o) Dankzij jou zie ik dat ik een foutje
heb gemaakt ...
Bear is 4 december 2 jaar geworden *U*
en t gaat juist al zo hard de tijd ;o)
Bedankt hoor !

Floor zei

Leuke beker. En natuurlijk gefeliciteerd met Bear zijn verjaardag.
Vandaag ook weer een echte klosjesdag :-)
Groetjes,
Floor

Ineke zei

Leuke lapjes en mooie beker! En het quiltje met je hond er op geappliceerd, mooi is tie, binnenkort dus een affo?
Groetjes, Ineke

Quilting Moesje zei

Dank je Floor en Ineke !
Bekers van mijn vriendin gekregen :o)
En inderdaad bijna een AFFo'tje
en nu vind ik door quilten weer helemaal leuk ;o)

Elizabeth zei

Je klosjes vliegen als paddestoelen uit de grond, Simone!
Het geheel wordt zo mooi...
En ik geniet van je leuke en sfeervolle foto's!

Groetjes, Elizabeth

Quilting moesje zei

Fijn Elisabeth
Ik vind t ook leuk om te doen :0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...